uvádí...
Czech Retail Days, 13.–14. 6. 2024, O2 universum

Reference

Místo pro získání inspirace z retailové praxe

Na akci jsem dorazila s cílem rozšířit si znalosti v oboru. Byla to skvělá příležitost se setkat s odborníky a navázat nové profesní kontakty. Program byl dobře strukturovaný a všechny přednášky a tematické sekce začínaly podle plánu. Oceňuji rovněž dobré jídlo a skvělého moderátora. Mělo to svůj vliv na celkový zážitek ze dne stráveného na tomto kongresu. Zaujala mě sekce věnovaná udržitelnosti, která poskytla nové perspektivy a praktické informace pro moji práci. Dále i panelová diskuse na téma „Kudy vedou cesty k zákazníkovi?“, na které se potkali řečníci z velkých firem a sdíleli svoje názory a zkušenosti. Je velmi přínosné vidět, jak toto téma vnímají různé společnosti ve světě retailu a jak přijímají a řeší nové výzvy. Kongres dává velký smysl, protože přináší nejnovější poznatky a inovace v oboru a umožňuje účastníkům sdílet zkušenosti a podněty z praxe. Líbí se mi ukázka praktických zkušeností a fungujících příkladů z oboru, není to jen o teoretickém povídání.

Natália Kadeřávková, quality and sustainability manager, Albert Česká republika

Intenzivně se zajímám o koncept samoobslužných prodejen a chtěl jsem si poslechnout zkušenosti s jeho nasazováním jak z pohledu zákazníka, tak dodavatele technologií. Zároveň jsem přesvědčený, že podobné akce přinášejí jedinečnou příležitost k networkingu a seznámení s aktuálními trendy v oblasti retailu. Kromě panelové diskuse k tématu samoobslužných a hybridních prodejen mě zaujala prezentace Mika Antonyho a Tobyho Desforgese na téma přizpůsobení retailu novým generacím zákazníků. Z pohledu retailu je totiž nezbytné si kontinuálně „vychovávat“ nové nakupující. A vědecký přístup k analýze chování mladé generace ukazující nutnost adopce jiných návyků, než mají generace předchozí, jen potvrzuje důležitost tohoto tématu. Kongres přináší jedinečnou příležitost ke sdílení praktických zkušeností a příkladů z oboru, v němž se pohybuji. Je skvělé moci si otevřeně popovídat o společných tématech s lidmi, kteří čelí podobným výzvám.

Aleš Kamarád, chief information officer, Lagardère Travel Retail

Oceňuji jak profesionalitu přednášejících, tak hladký průběh celého programu. Z celého kongresu mě nejvíce zaujala přednáška společnosti Alza.cz, která prezentovala inovativní a inspirativní nápad bezobalového doručování zboží. Velmi zajímavá a zábavná byla i diskuse o on-line tržištích. Akce pro mě byla skvělým zdrojem nových informací a inspirace. Dodala mi možnost seznámit se s aktuálními trendy v oboru a navázat kontakty s inspirativními lidmi.

Petra Krahulcová, regionální manažerka, Rock Point

Hlavním motivem pro mě bylo získat aktuální informace o tom, co hýbe retailem, nejlépe od těch nejpovolanějších. A samozřejmě jsem očekával, že budu mít možnost setkat se s někým z našich partnerů a navázat nové vztahy. To bylo splněno do puntíku. Za majstrštyk považuji, že se podařilo získat osobnosti, jako jsou Mike Anthony a Toby Desforges. Jejich vystoupení o aktuálních trendech bylo po právu nazváno „retailová revoluce“. S globálním nadhledem shrnuli změny, jichž jsme svědky, ale často je dost dobře nevidíme. Jako zástupce technologické branže ve mně silně zarezonovala panelová diskuse o plně automatických maloobchodních prodejnách. Překvapilo mě, jakým tempem roste jejich počet a že se tento trend zdaleka netýká jen potravin. Nevím, kde jinde bych načerpal praktické zkušenosti provozovatelů včetně úsměvných historek za regály. Kongres má smysl, protože je to ojedinělá příležitost nahlédnout českému retailu pod pokličku. Těším se na druhý ročník.

Jaroslav Šufajzl, obchodník pro digitalizaci a automatizaci, Grit

Program byl zajímavý a to, že konference nabízela možnost reflektovat realitu na trhu, ukazovat příklady z praxe, jsem považovala za velmi lákavé. Například trvalou udržitelnost má v hledáčku dnes snad již každá velká společnost, a proto jsem uvítala příležitost načerpat zajímavé aktuální informace a přístupy velkých retailových hráčů. Za užitečnou hodnotím přednášku Tobyho Desforgese a Mika Anthonyho, která poskytla skvělou možnost vhledu do zahraničních trendů. Zároveň to byla atraktivní forma prezentace okořeněná humorem. Skvělý byl i nápad na společný retailový oběd s oběma řečníky. Konferencí zaměřených zejména na trendy je hodně. Ovšem sdílení retailové reality v ČR je velmi zajímavý a přínosný nápad. Prezentovaná témata se týkají nás všech.

Eva Kozich, sales anmarketing manager, Jysk Czech Republic and Slovakia

Vždy pro nás bylo důležité vědět, jakými problémy a výzvami se naši zákazníci zaobírají. Proto nás zajímá, co se děje v oblasti retailu. Kongres byl velmi vydařený. Organizátorům bych rád poděkoval za perfektní práci a za spoustu času, který jistě strávili při jeho přípravě. Akce předčila mé očekávání. Pro mě byla velmi zajímavá témata o službách pro fulfillment a oblast e-commerce. Již dlouhou dobu jsem na konferenci neviděl tak strhující, ale stále odbornou debatu, jakou byla v odpolední diskusi ta o internetových tržištích. Rozhodně je dobré znát aktuální stav retailu a nahlédnout i trochu do budoucnosti a možností, které přináší. Tyto informace kongres přinesl. Již nyní se těším na další ročník a znovu mě bude zajímat sekce týkající se e-commerce, ale samozřejmě i další.

Jindřich Karas, marketingový manažer, Esa

Konference Czech Retail Days na mě zapůsobila velice pozitivně a považuji ji za inspirativní akci. Ten, kdo tam byl, mohl načerpat zajímavé příklady z praxe. Obzvlášť mne zaujaly příklady obchodních řetězců, které ukazovaly, o co se snaží a co se jim daří v oblasti udržitelnosti ve spolupráci s jejich partnery nebo dodavateli. Celkově to byla fajn akce, takže na další ročník určitě přijďte. Třeba se tam potkáme.

Tomáš Macků, ředitel vnějších vztahů, Ipsos