uvádí...
Czech Retail Days, 13.–14. 6. 2024, O2 universum

O akci

Místo pro získání inspirace z retailové praxe

V posledních pěti letech čelí obchod nebývalým výzvám. Všechny sféry postihující pandemie se stala akcelerátorem mnoha inovací, urychlila nasazení nových technologií, vynutila si změnu přístupů a procesů. Jak retail zvládá jejich uvádění do praxe? Co na to zákazník, který přes všechny technické novinky byl, je a bude středobodem obchodu? Jak vzbudit jeho pozornost a jak vyjít vstříc odlišným potřebám různých skupin, ale i generací spotřebitelů?      

PROČ PŘICHÁZÍME S NOVÝM RETAILOVÝM KONGRESEM?

I když se retailu věnuje v ČR několik konferencí, vidíme prostor pro vznik další akce. Stále totiž chybí větší praktické zaměření a případové studie z realizace konkrétních projektů, prostě retail i svět výroby v praxi!  

ATOZ Retail má všechny předpoklady tuto mezeru na trhu zaplnit. Působíme na něm 31 let a máme možnost využít synergie s dalšími obory, které v rámci celé skupiny ATOZ pokrýváme, jako jsou např. logistika, udržitelnost, farmacie či packaging. Naše vlajková loď Zboží&Prodej nám navíc umožňuje vytvořit z jednoho či dvou konferenčních dnů celoroční projekt a přenést dění akce jak na stránky tištěného časopisu, tak na jeho on-line kanály.

CÍLE NOVÉ AKCE Z PORTFOLIA ATOZ RETAIL:

  • přinášet nové trendy ze světa retailu, data a případové studie z praxe; chceme se vyhnout PR prezentacím a nabídnout praktické zkušenosti a fungující příklady z oboru;
  • oslovit kompletní škálu retailu: prodejce FMCG i spotřebního zboží (kamenné obchodníky, e-commerce, omnichannel), hobbymarkety, nákupní centra, maloobchodní značky, čerpací stanice, lékárny, dodavatele zboží i služeb a vybavení pro obchod;
  • zprostředkovat setkání středního a vyššího managementu klíčových hráčů na trhu;
  • zaměřit se na široké spektrum cílových skupin v rámci managementu retailu: od nejvyššího vedení přes marketing a obchod až po obaly, technická řešení a logistiku;
  • využít 31leté zkušenosti s vydáváním B2B časopisů a pořádáním konferencí a dalších akcí v oblasti retailu, ale i souvisejících oborech, jako jsou logistika, udržitelnost, farmacie či packaging, jimž se věnují další skupiny pořadatelské společnosti ATOZ Group.

STAŇTE SE SOUČÁSTÍ CZECH RETAIL DAYS:

  • Jako partner akce představte účastníkům, profesionálům z retailu a výroby, svá nová technologická řešení, služby a další novinky.
  • Zúčastněte se akce a získejte nové informace pro svoji práci, inspiraci od kolegů či ze souvisejících oborů.
  • Přijďte se zajímavým nápadem do programu, dejte nám vědět o zdařilé realizaci projektu či žhavé novince z trhu.
  • Navažte nové obchodní vztahy či posilte ty stávající během přestávek nebo večerní party.
  • Zapojte se do diskusí o tématech, která hýbou trhem.
  • Poznejte na vlastní oči zajímavé provozy během exkurze.