Je autorem, řečníkem a konzultantem s třicetiletou praxí na poli spolupráce s předními společnostmi v oblasti spotřebního zboží, jako jsou Mars, PepsiCo, Sony, Unilever, Danone, Coca-Cola a Tesco.
Je spoluautorem celosvětového bestselleru The Shopper Marketing Revolution a uznávaným odborníkem na shopper marketing a rozvoj maloobchodního prodeje. Jako konzultant spolupracuje s nejznámějšími značkami v Evropě, na Středním východě, v Africe a v asijsko-pacifickém regionu. Specializuje se na přímou podporu manažerů při zavádění praktických změn v marketingových a prodejních strategiích, které přinášejí zásadní zlepšení výkonu značek, návratnosti investic a organizaci. Podporuje inovativní technologické firmy, které mají potenciál způsobit revoluci v odvětví spotřebního zboží, aby se mohly účinněji spojit se svými klienty.
Je spoluzakladatelem globální poradenské firmy Engage, působí jako rezidentní expert na webu www.shoppermarketingexperts.com a je strategickým poradcem technologických společností Keystone a Igigi.